BSF och julkola.

Nu har jag suttit och gråtit en skvätt till bonde söker fru, så nedrans bra är det! Stefan och Thilde är så söta att jag gråter och Roger är så pinsam att jag ligger dubblevikt av skratt. Kan inte vänta tills imorgon!

Idag har jag och Lola bakat kola, målat julteckningar och lekt att jag varit en babypanda. Jag har ju nämnt förut att Lola avgudar min lillasyster, kanske för att jag pratar om henne så mycket, hon målade iallafall en julteckning till Lina också i rött eftersom jag berättat för henne att hon har ett rött rum. Så söt är hon! Ikväll har jag varit barnvakt för att Mark och Michele var tvungna att julhandla de sista julklapparna. När jag pussade godnatt sa jag precis som vanligt att jag älskade dem, Sascha sa då fundersamt, älskar du oss mer än din lillasyster? Mja, sa jag, hon är ju min lillasyster, men jag tycker om er otroligt mycket!

Imorgon ska vi fira jul här, äta god mat och mysa. Fattar inte att jag åker på FREDAG!! Känns helt ofattbart, nu SKA jag börja packa!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag började också att gråta! Förra avsnittet grät jag med. Då tyckte Daniel att jag var töntig...

Ses snart! Tar gärna en fika med dig och dianis, men jag vill träffa bara dig också! Kommer hem den 25e, åker den 29e. PUSSSSS

2009-12-17 @ 07:39:35
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0