Chokladkalender och kläckta ägg.

Idag är det första december, jag har öppnat min chokladkalender som min kära familj skickat och jag har precis vräkt i mig en macka med ägg på. De har ju inte pålägg på det här stället så man får ju göra sitt egna. Jag kokade vatten och kläckte ett ägg i, supergott!

Just nu är jag lite sorgsen, Lina sa precis att hon öppnat det första paketet i paketkalendern som tomten satt upp idag eftersom det är första december... Här sitter jag och har minsann inte fått något paket, de verkar inte ha riktigt samma tradition i den här familjen! Jag får väl försöka klara mig ändå och glädjas åt min syster istället.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: mamma

Håll ut!!!!

Glöm ej att hälsa Rebecka, hoppas det löser sig för henne. Kram mamma krull

2009-12-02 @ 06:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0