Dönickar och chai latte.

Nu har jag precis avslutat ett samtal med banken, kom på att jag kunde ringa ikväll så slapp jag att gå upp så brutalt tidigt imorgon. Jag skulle ha ett utdrag i brevlådan redan imorgon, onsdag alltså.

Jag har som sagt varit inne i downtown ikväll och druckit chaite, familjen Rebecka har hamnat i verkar inte ha något vettigt innanför pannbenet. När hon sa till dem att hon verkligen inte ville sitta ensam på julafton sa mamman att - nej, men du behöver inte vara orolig, det här området är såååå säkert. Som om det var det hon syftade på... Mark och Michele sa att hon fick vara här över jul om hon ville, mer än gärna. Men vi ska försöka hitta en annan familj. Vi letar som tokar, problem är till för att lösas så det här ska förhoppningsvis gå vägen! Tycker bara så fruktansvärt synd om henne, jag vet själv hur sårbar man är de första veckorna, allt är nytt, man känner ingen, iallafall gjorde inte jag det och man längtar efter mamma och pappa. Jag grät både en och två gånger trots att jag hade kommit till en helt fantastisk familj........!

Nu måste jag verkligen sova, klockan är snart tolv. Jag är förresten inte sådär morgonpigg längre som jag var de första veckorna... Sova var det ja.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0