Ginger snaps och sketcher.

Hallelåja!

Idag har jag som sagt varit ledig, jag har tränat, ätit tonfisk sandwich, kollat igenom mina julklappar och lyssnat på julmusik. Tagit det lugnt helt enkelt efter en hektisk helg.

Julbakat har vi gjort också, Jajee kom över och vi bakade ginger snaps, mycket goda kakor. Efteråt satt jag och visade bilder på Lidköping och våran sommarstuga, de tyckte att Sverige var STUNNING! Kanske kommer de och hälsar på mig en dag. När vi satt där i soffan och tittade på bilderna kom Mark med den brillianta idén att vi ska spela in en film som jag kan ha med mig hem över jul som jag kan visa min familj. Så vi har gjort upp ett manus på SVENSKA med vad som ska sägas, ni lär få ett gott skratt är allt jag kan säga och förvänta er inget seriöst... Imorgon blir det filminspelning här på Langara Ave! Förövrigt tyckte Michele att mamma och pappa ser unga ut, tänkte att det kan vara skönt för er att veta nu när ni sakta men säkert börjar närma er femtio.... Okej, jag vet att det är sex år kvar tills ni fyller 50, men ändå.

Imorgon är jag återigen så gott som ledig, Sascha och Lola ska till tandläkaren på eftermiddagen så Michele sa att jag kunde åka och shoppa, packa eller göra vad jag ville. Packa var det ja, jag är ju alltid ute i sista minuten med den stackars resväskan... Men jag kan verkligen inte packa förrän kvällen eller ännu värre, timmarna, innan avfärd. Jag har försökt, tro mig, men något bara sätter stopp! Tänkte packa på onsdag, på torsdag ska vi fira julafton här så jag får väl försöka vara färdigpackad tills dess. Ingen vill ju packa på julafton menar jag..!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

IKEA, LÄNGE LEVE INGVAR KAMPRAD!



Kommentarer
Postat av: mamma

FILM INSPELNING !!!!! DET SKA BLI MYCKET SPÄNNANDE,INTRESSANT OCH ROLIGT OCH SE ALLA DE INBLANDADE AKTÖRERNA. KOMMER DET ATT VARA MED NÅGON GÄSTSKÅDIS?

DET KANSKE BLIR BÖRJE?

ANNARS KAN VÄL DU VARA HONOM DET ÄR DU JU BRA PÅ, SPECIELLT HANS RÖST. / KARAMIS MAMMA KRULL/ SEE YOU SOON

2009-12-15 @ 21:55:06
Postat av: sooofia

yes, filminspelning, en liten kortfilm där vi berättar om hur jag sköter mig här ;) mja, vet inte om det blir någon gästskådis, men visst jag kanske kan vara börje!!

2009-12-15 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0