Julklappar och hemfärd.

Ikväll har vi haft en liten julafton, jag och min canadensiska familj, Nana Val samt Jajee. Supermysigt, jag har fått massa fina julklappar. Fantastisk mat har jag ätit också, godaste sedan jag kom hit!! Bra avslut helt enkelt.

Efter tre månader i Vancouver känner jag mig allt annat än vilsen, men jag antar att bloggen får fortsätta att gå under namnet Vilse i Vancouver för hur som helst är jag ju faktiskt lite turist fortfarande. Mina tre månader här har varit helt fantastiska, jag kunde inte haft det bättre. Jag är så oerhört lycklig över att få åka tillbaka efter att ha varit hemma och fyllt på med mer energi för än känner jag mig inte färdig här.

Väskan är förresten packad, helt otroligt! Nu väntar jag bara på att klockan ska slå 07.00 am så att vi kan åka till flygplatsen. Jag ser framemot att få sitta på flygplatsen och invänta boarding, jag riktigt längtar efter atmosfären som finns på flygplatser. Alla är påväg någonstans, jag älskar det! Hoppas att jag hamnar bredvid något trevligt gammalt par som jag kan sitta och småprata med på planet. Hej hopp, efter två byten och 16 timmar befinner jag mig i Sverige, jag längtar!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0