Julklappar och trötta ben.

Jag är trött. Jag är trött i mina stackars, hm, ben som har fått sig ett fruktansvärt träningspass ikväll. Jag ska nog sova, när jag har skrivit klart det här alltså. Jag kan ju inte gå och lägga mig utan att skriva det dagliga blogginlägget. Att skriva ett inlägg varje kväll har blivit som ett beroende, jag kan liksom inte lägga huvudet på kudden och komma till ro om jag inte skrivit något. Jag borde nog vänja mig av vid det, det kan väl inte vara bra att lägga till med sådana ovanor? Det kanske slutar med att jag hamnar hos mamma på vuxenpsyk och det vill jag ju helst inte....!

I eftermiddag har jag som sagt handlat julklappar. Jag är nöjd med mina inköp, men får söka vidare då jag inte riktigt hittade det jag ville ha till de två blonda små pojkarna. Annars är jag nästan klar, min resväska kommer att vara fylld med julklappar. Jag började slå in en klapp, men kom sedan på att det kanske inte var så smart. Det får vänta tills jag kommer hem......

Imorgon är det bonde söker fru, det kan inte vara många avsnitt kvar nu. Hur tusan ska jag klara mig nästa år utan Roger? Aja, det får bli ett senare problem. Nu ska jag sova!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0