Santa och raisin bran.

Nu sitter jag i köket och slevar i mig flingor, raisin bran. Tur att de har ett stort utbud av flingor i det här huset eftersom det är det enda som erbjuds till frukost, annars hade jag nog tröttnat.... Lyssnar på julmusik gör jag också, "Jag såg mamma kyssa tomten" spelades precis, fast på engelska. Den svenska versionen låter mycket bättre, orden ligger bättre i munnen liksom.

Idag är jag så gott som ledig, ska bara hämta Lola efter gymnastics klockan tre och skjutsa henne vidare till Hastings Mill där vi ska möta upp Michele. Ikväll ska jag till Stanley Park och mysa på ett ställe där de satt upp en massa ljus i träden, precis som på Liseberg, http://vancouver.ca/PARKS/events/brightnights/index.htm.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0