Städpatrullen och a christmas carol.

Halloj!

För tillfället sitter jag på mitt rum efter ett träningspass med en choklad, eller bajsfärgad som Lola sa, ansiktsmask. Glömde av att jag hade smetat in hela ansiktet med den bruna masken och sprang upp för att hämta ett glas apelsinjuice. Städerskan är här idag, vilket jag inte heller hade en tanke på men hon fick sig ett gott skratt. Jag fattade inte riktigt först vad hon flabbade åt, men kom sedan på att jag såg ut som ett monster och bröt ut i skratt....

Idag är jag så gott som ledig. Jag ska bara skjutsa Lola till tennisklubben halv fyra där vi ska äta kvällsmat. Efter middagen ska jag bege mig in till stan för att se A Christmas carol med Karin och Rebecka. Mysigtmysigt!

Tummen upp för att jag slipper städa mi toalett den här veckan och tummen ner för mina mardrömmar jag haft inatt om stället jag besökte igår kväll. Den lättklädda cabaret ni vet, usch!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0