Underbart väder och bankutdrag.

Vädret idag har varit helt underbart och det ryktas att det ska fortsätta i samma anda resten av veckan. Det är vi värda efter allt regn som fallit de senaste veckorna!

Idag har jag tagit hand om två små flickor, skjutsat dem till baletten, hämtat Sascha i skolan och lagat kvällsmat. Alldeles strax ska jag åka in till stan för att möta upp Karin och Rebecka. Rebecka har lite problem, hennes familj ska åka bort över jul och tänker lämna henne ensam i det stora huset i två veckor, PÅ JULAFTON! Så vi ska lösa det här, leta efter en annan familj. Vi ska inte ut och leta efter en familj på stan, vi har rekat lite och ska prata ihop oss..

Imorgonbitti är väckarklockan ställd på 05.00, jag måste upp och ringa till banken i Sverige för att få ett bankutdrag som jag måste ha till arbetstillståndet jag tänkte skaffa mig...

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lina

nu har jag precis öppnat det första paketet på min paketkalender! :D

2009-12-01 @ 07:32:14
Postat av: soofia

och jag måste vänta tills imorgon...!

2009-12-01 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0