Jump gymnastics och kiss på badrumsmattan.

Puh, det är inte alltid en dans på röda rosor att passa barn ska jag säga er. Lola kissade precis ner hela min badrumsmatta, hon var tvungen att gå och kissa sååååå badly men han inte sätta sig på toalettstolen... Ingen fara, ingen fara, in i duschen bara. Sofia fixar allt, Sofia fixar allt.

Imorses tog jag en promenix i det icke regniga vädret innan jag hämtade upp Lola och Vivvi i skolan. Idag var det dags för gymnastics i Yaletown. Efter många och och men, nej förresten, bara några men hittade jag till gymnastics stället. Jag hamnade på fel gata vilket resulterade i att jag hamnade på fel bro och ja, allt blev pannkaka för någon minut. Men jag redde upp det hela mycket bra tycker jag och vi kom fram i tid.

Snart ska jag hämta upp Rebecka och ta bussen in till downtown för lite skridskoåkning tillsammans med Karin, amerikanskan och hennes nya zeeländska vänner. Det blir förhoppningsvis mysigt, lite varm choklad skulle vi dricka efteråt också för att försöka hitta julkänslan i regnrusket.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Grekbild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0