Licorice tea och sore throat.

Tusan också, jag är sjuk och känner mig alldeles hjälplös. Jag är helt säker på att jag har feber, kroppen känns som cement och halsen som sandpapper. För tillfället klunkar jag i mig licorice tea som Michele kokat åt mig, det skall tydligen vara bra för onda halsar. Det är dock inte så gott, men vad gör man inte... Stackars Sofia!

Jag drömde iallafall en härlig dröm inatt. Pappa, Magnus och Måns kom på besök, utan förvarning och jag blev fantastiskt glad. Jag visade dem runt i Vancouver och vi kikade när Canucks spelade en hockeymatch.
Nu ska jag vila mig frisk!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Lina S

jag skickar dig alla friska tankar jag har!

2009-11-09 @ 22:27:13
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/
Postat av: sooofia

tack mina kära!

2009-11-09 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0