Lillasyster och lördagsplaner.

Min lillasyster, som Lola förövrigt avgudar utan att ens ha träffat henne, skrev ett fint litet inlägg om sin saknad efter sin kära storasyster som gjorde mig alldeles varm i hjärtat. Jag saknar dig Lina, massor! Känner mig lyckligt lottad att ha en syster, någon man alltid kan ringa till, någon man alltid kan luta sig emot. En bästa vän helt enkelt, en vän man alltid har kvar. När man var liten kanske man inte alltid uppskattade sin retliga syster, men idag är jag så fruktansvärt glad över att hon existerar!!

Jag och Karin beslutade precis att vi ska spendera våran lördag på Vancouver Art Gallery. Japp, ni hörde alldeles rätt. Det ska bli spännande, jag har nog aldrig riktigt varit på något art gallery och vi tyckte att vi behövde göra något kulturellt. Det ska ändå fortsätta regna resten av veckan och tavlorna hänger ju inne så det blir ju perfafekt. Nu ska jag fortsätta kika på Stig H Olsson och hans kära vän Ole Bramserud, var tvungen att ta en liten paus och sträcka på de långa benen lite.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Vancouver Art Gallery.


En förträfflig bild på mig och min syster.

Kommentarer
Postat av: GB johansson

Beijan, det är faktiskt inte riktigt okej att inte ha varit på något konstgalleri när man är över nitton år. Men nu gör du ju någonting åt saken i alla fall - och det lugnar mig lite i alla fall. Nu ska jag jobba! <3

2009-11-21 @ 07:32:18
URL: http://hejgabriela.blogspot.com
Postat av: Mormor

Skönt att höra att du blir lite kulturell också, kanske du kan köpa med dej ett konst verk till din mormor om du ser något snyggt som kan passa!

2009-11-21 @ 18:38:47
Postat av: Karl

Hejsan!

Googlade in på din blogg av en ren slump, nu är det så att jag ska flytta till Vancouver om dryga månaden. Jag kan dock noll och ingenting om staden, rent på chans så hoppades jag att du kanske kunde upplysa mig lite :)

Hör gärna av dig!

2009-11-21 @ 21:59:51
Postat av: Lina

jag älskar dig<3

2009-11-22 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0