Modern dans och illaluktande människor.

Klockan är redan fem och jag är nyss hemkommen från en shoppingrunda utan shopping med Karin. Imorses/förmiddag var vi på modern dans tillsammans med två danska tjejer, Stine och Nina. Jätteskoj var det, annorlunda men roligt! Efter dansen begav vi oss ut på stan och kikade i en hel drös affärer. Med mig hem fick jag ett par strumpbyxor, bra jobbat Sofia.........!

Nu ska jag bara slänga på mig lite andra kläder och ta bussen till Waterfront station där jag ska möta de andra flickorna. Sedan väntar en kväll med middag och barty på Vancouvers gator. Karin ska sova över här så att vi slipper åka ensamma hem. Nu måste jag kila!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Sofia, jag måste bara få fråga dig en sak. När jobbar du igentligen?

2009-11-15 @ 12:33:55
Postat av: amandooooooooo

hur va bartyt egentligen? ;)

2009-11-15 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0