På bättringsvägen och russin.

Min måndag har spenderats i sängen, att vara sjuk är det värsta jag vet. Jag har sovit, druckit äckligt lakritste, läst en hyperbra bok av Denise Rudberg som mamma skickade för några veckor sedan, tittat på Mia & Klara samt sovit lite mera vilket resulterade i att jag nu mår bra mycket bättre än imorses. Just nu mumsar jag russin och dricker te, passionfruktste.

Det finns alltså inte så mycket att berätta om min dag, den har varit ganska händelsefattig om man säger så... När jag tänker efter har det faktiskt hänt något alldeles speciellt, när Lola kom för att ge mig den sedvanliga godnattkramen viskade hon - I love you. Det gjorde min dag! Det kändes som en bekräftelse på att jag gör ett bra jobb, jätte härligt!!

Om jag mår bättre imorgonkväll ska jag träffa Karin och fransyskan Lucy i downtown för en kvällsfika. Men jag mår bättre imorgon, det känner jag på mig!   

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia



Finfina pojkar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas du sover gott inatt. Ta det lugnt någta dagar framöver. Kramis mamma

2009-11-10 @ 06:47:11
Postat av: Diana - ifrån Schweiz

usch, det är jobbigt att vara sjuk.

men jag/jarl (min 'pappa') har kommit på att det är ju för att ja inte är van vid liksom barn bakterier, eller va man ska kalla. barn bär ju alla möjliga sorters bakterier o grejer :P hehe,

(förstår du?? hehe!)

ja menar, förra året var ja nog inte sjuk en enda gång, men nu är det andra gången på 3 månader =P hehe!!



Krya på dig!!!

2009-11-10 @ 11:33:59
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: monica

hej Sofia är det varmt här är det i allafall kalt :) hur mår du jag har varit i örebro på träningsläger det

var kul :)hur ser huset \måns

det var kul på bilderna ;)

2009-11-12 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0