Sea World och mexican food.

Gott folk, jag ar kvar i San Diego tills imorgon. Morfadern ville sa garna att vi skulle stanna och Mark jobbar anda hela dagen imorgon sa vi kunde lika garna stanna. Inte mig emot, det ar roande att vara har. Morfadern utbrot precis till Sascha som springer runt som en yrvatting; Ey Sacsha, where do you think you are? On a motorfield?!

Idag har vi varit pa Sea World, mycket roande. Isbjornarna och spackhuggarna var mina favoriter, oerhort fina. De verkar sa snalla, jag hade mer an garna hoppat i plurret och medverkar i showen. Det var en liten flicka som fick mata en av dem OCH klappa, det hade jag ocksa velat gora! Okej, isbjornarna hade jag garna inte sallskapat med, men jag hade garna klappat en. Visst ser de gosiga ut?!
For ovrigt var det en trevlig dag, det var varmt. Jag och Sascha akte pa en "helikoptertur" till Antarktis. Man fick sitta i en lada som rorde sig, jag blev sjosjuk eller helikoptersjuk. Sascha trodde arligt talat att vi akte i en riktig helikopter och blev lite skramd nar vi nastan stortade. Han tyckte att det var bra att lilla Lola inte foljde med pa helikopterturen, hon hade nog borjat grata...
Ikvall har vi atit mexikansk mat i form av burritos, enchiladas och cassadias, gudomligt och bra mycket battre an tacosen alla svenskar trilksas med hemma.

Efterat visade Michele colleget hon hade gatt pa och vart hon brukade ro med sitt lag varje morgon klockan fem. det verkar sa mycket roligare att plugga har, det verkar finnas sa mycket mera roliga saker att gora som skolan anordnar. De har lag i alla tankbara sporter som man kan ga med i!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli spännande att se kort från din semester tripp.

2009-11-04 @ 11:15:33
Postat av: Anna Beijer m.fl

Hej!

Nu sitter vi och firar pappa Håkan's födelsedag! Farmor ville läsa din blogg och hälsar så mycket. Hoppas du har det bra =)

Kramar i massor!

2009-11-05 @ 20:08:05
Postat av: Mormor

Kul att du trivs hos morfadern.Är han snygg?kram

2009-11-05 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0