Sverigepaket och sverigepost.

Det måste vara min lyckodag idag!! När jag och Lola satt och åt lunch ropade Mark att jag hade fått sverigepaket, jag rusade ner för trappan och tog med mig paketet upp till köket. Lola tyckte att vi skulle öppna det på en gång. Min mamma är helt fantastisk, hon tänker på allt. I paketet låg en chokladkalender, juleskum (som inte fanns på IKEA), mina två Åka skidor-tidningar och ett änglaspel. Det är otroligt roligt att få post, speciellt när man inte förväntat sig ett paket. Jag var tvungen att ringa mamma och visa min glädje!

Efter lunch gjorde jag och Lola egen play-doh av ingredienserna Monica skickade i förra paketet, det blev en blå och en röd. Sedan lekte vi med degen i någon timma, tusan vad skoj det var! Jag fick dock bara leka med den blåa degen, Lola är tokig i allt som är rosa, prinsess- och balettaktigt....
När Michele kom hem ropade hon att jag hade fått brev, Siv och Björn hade skickat mini-advents-kalendrar. Jag är så lycklig! Känns nästan som min födelsedag :) Mycket bra tisdag med andra ord och till råga på allt har faktiskt solen visat sig idag också!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Dagens post.


Dagens aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Lina

bara så att du vet var det jag som valde änglaspelet och en chokladkalender! Jag har en likadan faktiskt :)

2009-11-18 @ 10:34:33
Postat av: sooofia

härligt att vi har likadana så att jag kan känna lite samhörighet med min syster hemma i sveariket!

2009-11-18 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0