Tidig morgon och härligt telefonsamtal.

Filmen igår, New moon, var bra. När vi stod i kön berättade tjejen bakom mig hela storyn, hallå! Jag hade inte läst boken och ville helst inte veta vad som hända skulle...! Det var jag och Karin samt alla Twilight-freaks som satt i bigrafen, tjejerna skrek när självaste Robert Pattinson. Galet, jag tycker att han ser läskig ut, han ser verkligen ut som en vampyr!! Den slutade iallafall helkonstigt, det är som att behöva vänta på nästa avsnitt av bonde söker fru, fast i flera månader. Den tredje har dom varit här i Vancouver och spelat in, och den första är bland annat inspelad i Stanley Park där jag har cyklat. Ballt!
Jag kom hem kvart i ett, filmen startade ju så vansinnigt sent. Och imorses var jag tvungen att pallra mig upp tidigt eftersom Michele skulle jobba och Mark skulle till Whistler för snowboardåkning. Snacka om att jag är avundssjuk!

Nu har jag precis pratat med hela familjen, alla var hemma vilket inte har skett de senaste gångerna jag har ringt. Härligt att prata med allihop, snart ska jag få prata med Caroline också som jag förövrigt drömde om inatt. Jag drömde att jag precis hade kommit hem till Sverige och träffade hela familjen Hartung på Hjertbergs parkering och jag var världens lyckligaste.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se om Karin har några idéer....

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0