Bonde söker fru och hotyoga.

Nu har jag precis avnjutit ett fantastiskt avsnitt av bonde söker fru. Jag har skrattat så att jag kiknat, jag finner inga ord för Roger Karlsson. Kan han vara den mest bortkommna mannen som vandrar på den här jorden?! Han skämmer ut det manliga släktet, inget mig emot. Veckans klart bästa underhållning, eller hur Amanda?!

Idag har jag och Lola varit på Phoenix Gymnastics, hoppat trampolin och slagit kullerbyttor. Jag har även blivit utsedd till världens bästa kittlare, vilken merit att skriva med på mitt framtida cv! Ett hotyogapass hann jag med i eftermiddags också, puh svettigt att yoga i den där hettan...!
Ikväll är jag barnvakt och har ägnat mig åt att gå loss på kokt broccoli med pressad citron över, har ni inte testat det är det på tiden. Helt fantastiskt gott!! Det blir lite ensamt när barnen går och lägger sig klockan sju, men jag har knäppt på musiken här i vardagsrummet så helt ensam är jag ju faktiskt inte. Det är jag och Coldplay ikväll, och de är ju inget dåligt sällskap... Usch, det är kolsvart ute och huset har onödigt många fönster. Det känns som att det står elaka skurkar utanför varenda fönster och glor. De står säkert bara väntar där utanför på att jag ska släcka ner alla lampor och gå och lägga mig så att de kan bryta upp dörren och stiga in. Höhö vilken barnvakt de har, skulle någon bryta sig in hade jag gömt mig under sängen. Eller nej förresten, jag gillar ju inte trånga utrymmen, jag skulle nog gömma mig i garderoben med alla jackor.

Imorgonbitti klockan 06.30 tänkte jag infinna mig i yogasalen för ett yogapass. Jag är knäpp, men vi får väl se om jag ror iland den idén. Tveksamt kanske, men det känns som att jag har bestämt mig och då Sofia Beijer ska du banne mekk befinna dig där. Annars ska du få se på andra bullar! Jag återkommer imorgon angående mitt lilla knasiga påhitt...
Jag såg precis att Mark hade skikcat lite bilder till min mejl, jag slänger upp en utav dem. Sålång sålänge, som min mamma alltid brukar säga.

There's more to explore,
/Sofia

Bilden ville sig inte, jag tror att bilden är förstor eller något. Mark har varit fotograf så hans kamera kanske tar för fina bilder för att den här halvdana sidan ska kunna hantera dem? Vad vet jag... Jag slänger istället in en bild på världens sötaste lillasyster som jag saknar förbaskat mycket!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag skulle vilja komma och hälsa på dig! Nu ska jag ut och köra bil en sväng. Jag saknar dig jätte mycket <3

2009-10-22 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0