Glömska och drömmar.

Jag insåg att det inlägget jag precis publicerade var väldigt deppigt så jag tänkte roa er med drömmen jag drömde inatt som jag glömde att berätta om. En helt galen dröm; Jag drömde att jag avsiktligt hade misshandlat Anneli Magnussons tvillingdöttrar, som hon i själva verket inte ens har. Jag hade klämt deras fingrar i dörrarna, stampat på deras tår och bara varit fruktansvärt elak mot de söta små flickorna. Anneli blev inte alls arg, men mamma och pappa var så arga att de vägrade släppa in mig hemma eller svara i telefonen när jag ringde. Alla på skolan, ja jag gick fortfarande på gymnasiet hos lärarna i byrån, pratade om mig och skrek efter mig att jag var en riktig satmara så där kunde jag inte heller vistas. Men hos Anneli vars döttrar jag misserabelt hade slagit sönder och samman var jag så välkommen så. Usch, vilken hemsk dröm, jag vaknade upp livrädd och blev hemskt glad när jag upptäckte att jag faktiskt inte misshandlat Anneli Magnussons icke existerande tvillingdöttrar.

Drömmar är verkligen helt knasiga, hur kan hjärnan väva ihop så konstiga saker egentligen? Jag menar, Anneli Magnusson har inga tvillingdöttrar och jag skulle aldrig i livet ha hjärta att klämma små barns fingrar i dörrar och än mindre stampa på deras fötter. Jag behöver nog ha hit min drömfångare som jag har över sängen hemma, med den vakandes över mig drömmer jag bara fina drömmar!

There's more to explore,
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Anneli Magnusson

Hej Sofia!Jag har skrattat åt din dröm,helt otrolgt.Tur att man inte drömmer sann drömmar.Hoppas paketet har kommit fram nu.Kram på dig.Jane ock grabbarna hälsar.

2009-10-19 @ 14:34:12
Postat av: Elin

Beijer har din kamera gått sönder?? Vi vill se kort på dej, barnen, familjen, dina nya vänner o allt du gör! lägg ut mer bilder från livet i vancouver! :) ha det gött! saknar dej <3

2009-10-19 @ 23:12:26
Postat av: soooofia

haha visst var den knäpp?! Nix, inget paket ännu, vet inte riktigt vart det har tagit vägen. Men dom sa att det brukar ta längre tid än vad de säger på posten...



Nej, min kamera är fortfarande vid liv, men jag är lite dålig på att använda den höhö

2009-10-20 @ 01:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0