Gungor och sushi.

Jag lever och har det helt fantastiskt bra. Solen skiner, benen ar bara och fraknarna borjar kika fram pa nasan igen. Tummen upp for California!! Det ar precis lika harligt som jag forestallt mig efter att ha kikat pa O.C.

Imorses "jobbade" jag tva timmar medan Michele var pa yoga. Vi gick till poolen och badade, at frukost och laste Pippi Longstocking. Nar hon kom tillbaka packade vaskorna och begav oss mot en lekplats pa stranden vid piren. Stranden ar helt makalost finDe hade de basta gungorna jag nagonsin gungat! Jattehoga, man kunde gunga hur hogt som helst och utsikten var det oandliga havet. Till lunch at vi medhavd sushi, mums! Jag alskar sushi.
Efter nagra timmars gungande och klattrande gick vi till piren och akte en karusell.

Ikvall har vi atit pa hotellet vid brasan, badat i poolen och jag har forsokt lara Mark att sjunga Pippi Langstrump pa engelska vilket inte ar det lattaste. Nu sover barnen och Michele har varit och kopt lite Ben&Jerry som vi ska fortara. Snacka om orattvisa foraldrar som tar fram glassen nar barnen gatt och lagt sig haha
Imorgon ska vi aka till Malibu over dagen och pa morgonen ska jag jobba, det vill saga bada i poolen. Helt sinnessjukt att man kan tjana pengar pa att vara pa semester!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia 

Kommentarer
Postat av: carro

Du lever ett bra liv beijer:)

2009-10-30 @ 17:02:47
Postat av: elina j

ååh, de låter helt underbart!! Väntar på att få se bilderna nästa torsdag ;)

2009-10-30 @ 17:52:58
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0