Kyla och knastriga höstlöv.

Hej och hå, vilken underbar dag! Det har varit en riktig höstig dag, solsken och lite kyligt, löven riktigt knastrar när man trampar på dem. Sådana här dagar älskar jag hösten!

Imorgon klockan åtta kommer en bil och hämtar oss, sedan bär det av till flygplatsen där flyget mot staterna väntar. Resväskan ligger öppen, redo att fyllas med kläder. Jag ska ha med mig såpass lite kläder att handbaggageväskan var lagom stor, så lite packning har jag aldrig flugit iväg med. Jag är stolt! Dessutom ska jag bara packa med mig två par skor och ett av paren tänkte jag ha på mig, det tycker jag är galet bra gjort.

Nu ska jag åka iväg på yoga. Nästa gång jag uppdaterar befinner jag mig förhoppningsvis i grannlandet amerikat om de släpper in mig vill säga, man vet ju aldrig. Landet där de är duktiga på att överdriva saker och ting, det blir skoj! Det blev en liten kort uppdatering, mina fingrar kändes inte fullt lika glödande idag som de brukar. Mina energi går åt så mycket annat, men imorgon lovar jag er en vanlig milslång update a la Sofia Beijer!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Amerikat.

Kommentarer
Postat av: CARROBARRO

2009-10-28 @ 16:03:50
Postat av: CARROBARRO

Du får ha det så jätte mysigt och jätte bra:D massa kramar

2009-10-28 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0