Lättnad och dagisskjuts.

Wohoo, jag klarade morgonen galant, eller vi. Jag, Sascha och Lola klarade morgonen utan skrik och gråt, teeeeeeamwork! Känner mig lättad över att det gick så smidigt trots att varken mamma eller pappa var hemma när de vaknade. Frukosten intogs dock i lekrummet, men jag antar att man får ge efter lite. Jag vill ju gärna inte framstå som någon bitter häxa. Vi satt faktiskt vid det lilla, lilla bordet. Men säg det inte till någon, it's our secret ;)
Nu ska jag fira med en promenix längs stranden, det är jag värd!

There's more to explore,
/Sofia


Kommentarer
Postat av: mamma

Bravo Sofia, men jag trodde inget annat heller. Vi vill ha bilder så vi kan se det där lilla bordet där frukosten intogs. Kramis, ha en bra dag.

2009-10-05 @ 19:24:04
Postat av: Anneli

Hej Sofia!Vilka härliga bilder.Det verkar som du trivs.Jag var ock lämnade ett paket till pappa i dag,du skulle fått det innan du åkte men jag tog fel dag.Mamma skulle skicka med det.

Ha det bra.många Kramar till dig från Anneli

Jane,Tim o Victor hälsar.Var rädd om dig

2009-10-05 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0