Santa Monica och svartkladda man.

Heeey!

Jag lamnade min dator hemma eftersom vi hort talas om en annan tjej som blev hemskickad efter att tullen luskat ut att hon var i Kanada for att jobba genom att kolla hennes email i datorn. Sa jag far lana istallet :)

Klockan atta imorses kom det en man i svart rock och korde oss till flygplatsen. Det var en kort flygning och boarderproceduren gick lysande, de stallde inte alls lika manga jobbiga fragor som de gjorde nar jag skulle in i Kanada. Vi landade och dar stod en annan man och vantade, aven han i svarta klader, dock med bakatslickat har. Det verkar vara poppis med svarta klader... Han korde oss till Sanata Monica och hotellet vi ska bo pa ligger precis vid stranden, www.hoteloceana.com, och ar helkackt! Idag har vi mest akt runt, de har visat mig sina favoritrestauranger och lekplatser. Eftermiddagen avslutades med ett dopp i poolen.

Det ar fantastiskt fint och vadret ar varmt och skont om man befinner sig i solen. I skuggan ar det lite kylslaget, helomvandning om man jamfor med vadret i Vancouver!!
Imorgon ska Mark borja jobba sa vi andra ska hitta pa nagot skoj, barnen ville ga till piren och aka karusell. Pa lordag ska jag till ett halloweenfirande i hollywood hills hos en van till familjen som skulle ha ett stort blockparty. Det kanns heltokigt for mig fran lillalilla Lidkoping!! Men saaaa kul att uppleva nagot helt annat.

Bilder fran mina aventyr kommer nasta torsdag nar jag ar ater i Vancan.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lina S

Woooow!

2009-10-29 @ 07:24:37
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/
Postat av: lillasyster

jag skulle kunna springa naken på torget för att få uppleva det du får!

2009-10-29 @ 17:59:37
Postat av: mamma

NJUT!!!!

2009-10-29 @ 20:11:09
Postat av: sooooooofia

lina, det skulle jag vilja se!!

2009-10-30 @ 00:45:05
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0