Avsked och färdigpackade väskor.

Nu är väskan stängd, jag har packat färdigt hela sju timmar före avresa. Det har nog aldrig inträffat förut! Bättre sent än aldrig...! Det blev en hel del packning förresten...
Det känns väldigt skumt, resfebern har inte infunnit sig ännu. Borde den inte komma snart? Att ta farväl av alla har varit lättare än vad jag trodde, okej jag kommer hem en sväng över jul men ändå, eftersom jag tydligen inte fattat att jag ska åka iväg. Men troligtvis kommer det när jag sätter mig på planet, nervositeten alltså.

Med i resväskan finns alla fina presenter och lyckönskningar, TACK FÖR ATT NI FINNS, NI ÄR HELT UNDERBARA! Nu ska jag slänga mig i soffan och avnjuta glass med varma hallon som jag hörde att Lina skulle göra iordning. Nästa gång det uppdateras är jag inte längre i lilla trygga Lidköping.

There's more to explore,
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Your Amanda

ÅÅhhhh älskliiing! nu är du påväg, galet galet galet!!!

Uppdatera här så fort du bara får möjlighet, jag är avis på dig som får komma iväg på det här, fy fan va undebart!!!!

2009-09-22 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0