Barty och packning.

Gårdagen spenderades med nära och kära. Jag hade alldeles själv tillagat måltiden, Boeuf bourguignon, det smakade utomordentligt bra! Vilken tur att grytan är lättare att tillaga än den är att uttala och stava..! Efter lyckönskningar och långa kramar gick jag och la mig, måttligt trött efter dagens bestyr i köket.


Även den här kvällen tycks bjuda på festligheter, men det är ju hemligt så egentligen vet jag ju inte riktigt.. Men känner jag mina vänner rätt blir det barty som Amanda säger. Jag är så nyfiken att jag nästan spricker!!

Dags att avrunda och återgå till gräsklippningen som jag inte riktigt fullföljde igår...

There's more to explore,
/Sofia



Min hund gillar att vara i centrum.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag gärna skulle vilja vara med ikväll! Ha kul åt mig också! PUSS

2009-09-19 @ 18:34:19
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0