Besök och hejdåkramar.

Amanda bad om lite bilder på huset jag numera bor i för några dagar sedan. Jag tog några idag som jag slänger upp här nere. Idag har jag än så länge bara hunnit med playgroundparty, nej inte barty Amanda, party för barn. Cupcakes, saft och frukt samt lek på den nya lekplatsen. Kändes som att hela grannskapet var där, massa barn och föräldrar. Jag träffade faktiskt en svensk mamma som har bott här i 10 år. Hon var medlem i någon svensk förening som hon skulle maila till mig om. Jag tar alla chanser till att social kontakt...höhö

Mark åkte iväg precis för att jobba i Toronto i 12 dagar, så nu är vi bara fyra kvar här i huset. Det ska nog gå finnemang.

Carro, som du kunde läsa i det förra inlägget gillade jag faktiskt sushi. Så tyvärr, jag går ur föreningen "sushi-är-äckligt". Jag tror att du också skulle gilla det, det smakade inte rå fisk. Okej, jag har aldrig smakat rå fisk men det låter inte som att det skulle vara något mina smaklökar skulle njuta av. Så fel man kan ha!

Nu ska jag äta lite lunch, sen ska jag gå ut i solen och läsa.

There's more to explore,
/Sofia

Datorn har bestämt säg för att vara dum igen, det blir inga bilder. Han totalvägrar, hade han inte varit en så nära vän hade jag stampat på honom tills han låg utspridd över hela mitt rum i små små små bitar!!

Kommentarer
Postat av: CARROBARRO

Nej, du får inte tycka om sushi. du blir en helt ny person. snart kommer du väl hem och tycker om....hmm parmaskinka:o jag känner dig inte längre;) haha

2009-09-28 @ 11:20:37
Postat av: Anonym

ohno, aldrig parmaskinka!!! jag lovar ;)

2009-09-28 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0