Bland skidor och raggsockar.

Godmorgon dam och herre.

Nu har jag gjort ett rivande i garaget, skidutrustningen behövde ses över och vinterkläderna plockas in. Jag fick med mig fem mössor, vem behöver egentligen ha med sig fem mössor till ett civiliserat land? Sofia Beijer behöver tydligen gardera sig, hon tror att hon kommer att hamna i antarktis. Hm, vi får se hur många som egentligen går ner i resväskan... Kanske borde jag prioritera att ha med mig andra föremål, men de som känner mig vet att jag är ganska värdelös på att packa. Det tar onödigt lång tid och hälften av grejerna jag har med mig är inte så nödvändiga. Nog om det, nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch.

There's more to explore,
/Sofia


En bild av människorna jag ska spendera de kommande månaderna med kanske vore på sin plats, varsågoda.


Kommentarer
Postat av: Lina

Moahahaha! You go girl, tryck ner så mycket som bara går :D Mössor är viktiga, för det är ur huvudet all värme försvinner när det är kallt. Så om det blir tajt att få plats i resväskan så kan du alltid plocka ur några byxor och tröjor - för mössorna kommer att kunna hålla dig varm!

2009-09-13 @ 14:04:44
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/
Postat av: ulrika

gött mos TACK!! jag kommer och payar en visist

2009-09-13 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0