Blod, svett och tårar.

Damer och herrar, flickor och pojkar. Ikväll har Sofia Beijer testat hot yoga, herregud tänker säkert de flesta av er då. Men man får ta seden dit man kommer och här tränar de flesta yoga och äter sushi så varför inte försöka passa in?! Hot yoga innebär att man utövar yoga, som om inte det vore nog, i ett rum där temperaturen är 35 grader. När jag kom in där tänkte jag för mig själv att jag någon gång under passet skulle svimma i värmen av värmeslag. Det gjorde jag inte, men jag kan med handen på hjärtat säga att jag ALDRIG någonsin svettats så mycket. Jag hade kunnat drunkna i mitt egna svett! Jag svettades från topp till tå, det rann svett på benen, droppade på golvet och mina kläder skulle man nog kunna vrida ur och fylla ett badkar. Nog om hur mycket jag svettades, jag stod iallafall ut ett yogapass på 90 minuter. Jag är stolt, imorgon blir det faktiskt ett pass till. Jag känner mig som en helt ny människa nu efteråt, jätteskönt! Idag var jag som sagt med Lola och hennes kompis Vivvi på balettklass, jag har aldrig sett sötare ballerinor! Söta som socker var dom!! Nu ska jag se ett Mia & Klara avsnitt, skojskoj! There's more to explore, /Sofia

Kommentarer
Postat av: CARROBARRO

det låter jobbigt stumpan:) svettas på!!:D

2009-09-29 @ 08:19:59
Postat av: Lina S

WOW! Jag är imponerad!

2009-09-29 @ 14:07:09
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha det låter onekligen svettigt! Din blogg är för gudskull min kvällsunderhållning :) jag sitter här med oliver och väntar massor på nästa inlägg!

2009-09-29 @ 22:05:17
Postat av: elina

nu har jag uppdaterat mig lite om ditt liv i Vancouver! Det låter så härligt allting och du verkar trivas bra! Så tummen upp på det :)

Och det där med hot yoga lät ju ganska så kul ;)

2009-09-29 @ 23:26:13
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: monica

Vad bra sofia att du tog ett djupt andetag och fixade det hela, det här med barn kan vara lika frustrerande som underbart. Det är så roligt att följa dina dagar.Hot yoga verkar bra, det skulle jag vilja prova.

2009-09-30 @ 07:59:19
Postat av: elli

åh vad coolt jag har hört talas om sån yoga :D synd att inte sånt finns i svennesvergie.. gick du själv eller med någon? :)

2009-10-02 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0