Dunbolster och rosa blommor.

Nu har jag vaknat, jag kan inte sova mera men Michele sa att jag skulle ta sovmorgon idag så jag tänker inte kliva upp än. Jag har världens skönaste duntäcke, till och med skönare än det jag har hemma...!

Idag har jag som sagt sovmorgon, klockan tolv kommer Lola hem från dagis, då ska vi ut och köpa ett simkort till mig och äta lunch. Därefter ska vi åka runt och se oss om, det känns som att jag aldrig kommer att hitta här. Förhoppningsvis kommer det, jag får plocka fram mitt lokalsinne som ligger långt bak i huvudet. På måndag ska jag skjutsa Lola och hennes kompis till balettklassen, men det är ju många dagar tills dess så då lär jag väl hitta, hoppas jag..!

Nu har barnen varit här och sagt godmorgon, de är så söta att jag smälter! Jag uppdaterar ikväll, när jag förhoppningsvis har något att berätta om och några bilder att visa.

Förresten, era fina bilder står numera i hyllorna. Amanda, tyvärr har jag inget nattduksbord att ställa bilden på men den står ändå så att jag kan se den från sängen ;)

There's more to explore,
/Sofia

Kommentarer
Postat av: amandooooooooo

Ååhh vad härligt de låter, inget nattduksbord?!?!?! Jag ska allt ta ett snack med dina hostisar ;) .

2009-09-23 @ 16:26:11
Postat av: Carin

Det är inte lätt att hitta i början!! Men det går ju alltid att vända om man kör fel!! =)

2009-09-23 @ 17:55:56
Postat av: CARROBARRO

balettlektion? ska du inte fråga om du kan få va med? :D:D

2009-09-23 @ 18:00:06
Postat av: soooofia

Nix inget nattduksbord, det får inte plats för att det är en dörr ivägen men du sitter precis vid datorn ;)



Jag var ute och sprang precis och tog fel gata när jag skulle hem, men det löste sig..haha



Det kanske jag skulle göra?! Jag kan ju titta den här gången och smyga mig in nästa gång :)



Carro och amanda, ni undrade om pappan var snygg, det är han!

2009-09-23 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0