Frukost och nyborstade tänder.

Huh, jag har blivit så morgonpigg sedan jag kom hit. Å andra sidan har jag blivit pinsamt kvällstrött, igår släckte jag lampan tjugo över nio. Vad har hänt? Lever man såhär när man har små barn? Vet inte om jag ska försöka ändra på det här eller låta det fortgå, det är faktiskt ganska skönt att gå och lägga sig tidigt..!

Igår var vi runt i lite affärer på eftermiddagen. Vi var i den sötaste och charmigaste mataffären jag någonsin stött på, Capers. Allt var organic, ekologiskt, det kändes som att gå och handla på en marknad, supermysigt! Där köpte vi med oss sallader hem. En sån mataffär vill jag ha hemma!

Idag var jag uppe med tuppen, 06.45, jag sov med andra ord 565 minuter. Ja, jag räknade ut det med miniräknare, mitt matematiska huvud är inget att hurra för, framförallt inte såhär tidigt på morgonen... Jag tror att jag håller på att förvandlas till en liten femåring som måste sova minst 10 timmar per natt.
Klockan ett när Michele kommer hem med Lola ska vi åka på balett, det ser jag framemot. Men jag får bara kika.
Förresten, det bor en ekorre utanför mitt fönster, har redan sett honom två gånger.

There's more to explore,
/Sofia

Det går inte att lägga in några bilder, datorn fortsätter med sitt jäkelskap. Han har gått och blivit spritt språngande galen!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du ser ut att trivas med ditt nya liv och det gläder mej. Hoppas du får ordníng på datorn för jag vill gärna se mer bilder.

2009-09-28 @ 19:39:47
Postat av: Lina

lämna in den på lagning bara

2009-09-28 @ 20:14:41
Postat av: mamma

Hoppas du får en bra dag. Ska starx gå och lägga mig. Är oxå kvällstrött. Puss mamma

2009-09-28 @ 20:49:25
Postat av: Maiken, alias Gabriela. Inte tvärtom.

En ekorre! Vad mysigt. Själv har jag en skata som brukar sitta på fönsterblecket vid sovrummet, inte så mysigt...

2009-09-28 @ 22:27:04
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0