Hästar och hästbajs.

Ikväll har jag varit i stallet. Nej, jag har inte ridit. Jag satt på läktaren och kikade på min ridgrupp. Jag hör väl inte hemma på läktaren?! Ska inte jag sitta på hästryggen? Det kändes oerhört fel att titta på istället för att vara med. Man kan inte vara med överallt tyvärr, man kan inte både sitta på hästryggen i Lidköping och passa små söta barn i Kanada. Det går inte riktigt, inte ens du klarar av det Sofia. Livet är inte helt lätt.

There's more to explore,
/Sofia


Fantastiska varelser.


Kommentarer
Postat av: Diana - ifrån Schweiz

det är nära nu min vän :)

allt bra?!

angående bloggdesign, jag är inte ett dugg teknisk hörru, desginen har inte jag fixat själv, men på "designadinblogg.blogg.se" så finns de lite enkla tips för lite trix ;)

men det är väl de minsta du hinner med just nu kan ja tänka mig ?! hehe, kom ihåg min sista vecka, fullspäckad ^^,



fast ja har faktiskt bokat en biljett hem, över 9 dagar .. familjen ska till Dubai så ja är lite ledig, passar på att komma hem & fylla på min mat/godis förråd till min alldeles egna skafferi i lägenheten :)

btw; kommer du bo med familjen eller inte?!:9



lyckatill, kramkram

2009-09-16 @ 18:20:24
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0