Karta och kompass.

Sofia Beijer har skaffat sig en blogg, det trodde ni aldrig va?! Inte jag heller om jag ska vara helt ärlig, men syftet med den här bloggen blir att hålla mina kära vänner (och ovänner för all del) uppdaterade om mitt vilsna liv i världens till ytan näst största land, Kanada och staden Vancouver där jag kommer att vara bosatt.

Tisdagen den 22 september 06.45 sätter jag mig i flygstolen med sikte på Vancouver. Där ska jag jobba som barnflicka i en familj och ta hand om två små söta barn. Min uppgift blir att leka med barnen, skjutsa dem till dagis, läsa sagor, laga mat, åka på utflykter, måla teckningar och agera storasyster, någon form av Mary Poppins med andra ord. 

Följ med mig på mitt äventyr vettja,
/Sofia


Vancouver - tror ni att jag hittar här ens med karta och kompass?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

WTF! bild på den snygga pappan TACK!!!!

2009-09-12 @ 18:11:50
Postat av: Anonym

haha du är crazy och jag älskar det! bild utlovas inom en mycket snar framtid ;)

2009-09-12 @ 22:23:42
Postat av: Lina

Vilse i Vancouver - sikken bra blogg det kommer att bli! och varför har du inte nämnt nåt om en snygg pappa?! vi singelvennor måste ju hålla ihop! PUSS på dig

2009-09-13 @ 09:59:12
URL: http://sambomedkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0