Ibland har jag lite otur när jag tänker, eller inte tänker alls..

Vilken dag, vädret har växlat mellan ÖSREGN och sol men bestämde sig tillslut för sol. Idag stod simlektion på schemat, jag blir så stolt över mina små barn, de simmar som små fiskar! Så duktiga är dom!!

Ikväll bestämde jag mig för att ta en joggingtur, jag började springa längs stranden mot stan. Det var så otroligt fint att jag inte riktigt tänkte på hur långt jag sprang. Jag fortsatte över Burarrd bridge och vidare längs stranden till English bay där jag såg solen gå ner över havet. Sedan stod jag där och såg mot andra sidan bayen där jag startade.. Nu var jag tvungen att ta mig tillbaka vilket jag inte hade haft en tanke på när jag sprang dit. Inga pengar hade jag heller så någon buss kunde jag inte ta. MEN fint var det allt! Vid Kit's beach var det en gubbe som trodde på sommaren och tog sig en liten simtur.

När jag kom hem skrattade bara Mark och Michele åt mig, de tyckte att jag kunde ringt och bett de plocka upp mig!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Jag tog med mig kamerna i fickan, finare joggingrunda får man leta efter!




Jag tog kort på den hurtiga gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0