Nyklippta toppar.

Idag har jag varit och fräschat till mitt måttligt slitna hår. Jag tyckte att mamma och pappa som inte träffat sin dotter på tre månader skulle slippa kluvna toppar. Nu är jag iallafall fin i håret igen. Jag var lite nervös innan eftersom jag bokade en tid hos en vad jag trodde var elev eftersom det endast skulle kosta mig 47 dollar, snorbilligt! Men det visade sig vara en australiensisk tjej från Brisbane som hade full utbildning på fyra år vilket genast lugnade ner mig. För att få kalla sig frisör här i Canada krävs bara ett års utbildning!

Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos två nya zeeländska killar i New Westminister som tydligen är lite av en sämre förort till Vancouver. Där skulle man vara försiktig sa Michele, men var lugna jag har både Beckisen och Josse vid min sida. Två starka, modiga kvinnor i sina bästa dagar.

IMORGON KOMMER PAPPA OCH MAMMA! DAGEN KOMMER FÖRMODLIGEN ATT SNIGLA SIG FRAM TILLS JAG KAN ÅKA TILL FLYGPLATSEN OCH MÖTA UPP DEM...

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: G som i Maiken!

Dock var påsklunchen slut på bilden! Trodde du skulle digga mannen i sparkdräkt!

I norge kostar det 500 NOK att klippa sig!!

2010-04-02 @ 12:11:46
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0