Sjuk och eländig.

Så är fallet, barnen tycks vara de värsta smittobärarna genom tiderna. Jag har aldrig varit så mycket sjuk som jag varit under de här månaderna! Nu tycks jag ha drabbats av halsfluss och någon form av öroninflammation. Det gör fruktansvärt ont men jag lever..! Fast det är precis. Det känns som att någon med kniv sitter i min hals och försöker skava bort något som inte riktigt vill skavas bort. Livet är inte helt lätt alla gånger men för att uppskatta allt skoj måste man kanske ha ont i halsen då och då, för attans vad tråkigt det är att vara sjuk!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Nu skulle jag vilja vara hemma hos mami och pappa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sjuk igen!!! Krya på dig. Tror att du får ett väl omhädertagande av lilla Lola som tog så bra hand om dig när du var sjuk förra veckan.

Kram kram mamma

2010-04-15 @ 13:17:50
Postat av: monica

krya på dig gumman.

idag ska jag ,mamma och lina åka till stockholm och fröjda oss några dagar,jag har också ont i halsen och känner mig lite sjuk men det går nog över. kram ico

2010-04-16 @ 08:34:48
Postat av: Mormor

Tänker på dej och förstår hur du känner dej,men du ska se att det snart är över.Skickar många läkande kramar till dej.Kram kram Mormor

2010-04-16 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0