Sleeping beauty.

Idag stod jobb på schemat, vädret har varit utomordentligt. Det börjar bli varmt igen och idag kunde jackan hänga kvar hemma när vi var ute och lekte. Jag jobbar nu ikväll också, Lola kunde inte sova så vi har lekt kurragömma och sleeping beauty. Hon var prinsessa och jag prins, jag skulle väcka henne med en puss...

Den här familjen är ju som ni vet VÄLDIGT veliga, jag hade inte klarat av att ha det så. Men för tillfället tycks de luta åt Venice beach varpå hon frågade om jag ville flytta med dem och åka hem till Sverige i augusti för att det skulle vara så mycket lättare. "Du är en i familjen och vi skulle så gärna vilja ha med dig för att få lite stöd när vi inte känner någon annan.." Glad blir jag ändå över att ha blivit tillfrågad, de måste ju onekligen trivas med mig. Jag menar man vill ju inte släpa med sig någon man inte gillar.. Fast jag vill faktiskt hem, lite synd för det vore ju tokkul att spendera en sommar i Californien. De skulle bara lära känna området och ha kul hela sommaren. Meeeeeeeeen svensk sommar lockar mest och alla människor i Sverige förstås!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: mamma

California är inte fel. Även om vi längtar hem dig har du tänkt över det hela? Inte ofta man får ett sådant erbjudande att softa i Malibu över sommaren. Kram kram och tack för en fantastisk vecka. / mamma

2010-04-13 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0