Tandemtur.

Hej hopp!

När jag mötte upp Karin i downtown i förmiddags bestämde vi oss för att hyra en tandemcykel för att ta en tur runt Stanley Park i det fantastiska vädret. Jag har aldrig trampat en tandem förut, inte Karin heller men det gick finfint! Folk måste trott att vi aldrig gjort något annat när vi susade fram. Sen satte vi oss i solen en stund.

Ikväll har vi haft grillparty här, galet mycket folk som jag aldrig sett förut har varit här. Jag blir änna snurrig av alla frågor, såfort man säger att man är svensk blir de helimpade, "Sweden is such nice country!"  De har några kompisar från Australien som är och hälsar på och Marks födelsedag som är på söndag firades eftersom han åker till Calgary imorgon för att jobba.

På lördag ska vi ta bilen och åka ut på lite äventyr, vi tänkte leta upp den utmärkta första-maj-picknick-platsen! Kanske blir det The Chief i Squamish, det tycker iallafall jag verkar vara den ultimata picknickplatsen                   --->http://farm3.static.flickr.com/2408/2507340288_02d7b5e74c.jpg

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia





Kommentarer
Postat av: Farmor, Håkan ,Carina

Vi har tittat på de fina bilderna.Ha det så bra från oss i Götene

2010-05-02 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0