Tiden går alldeles för fort!

Jag börjar få lite panik över att jag snart åker hem, imorgon är det bara sju veckor kvar. Det återstår bara sju veckor av vad som från början var ett äventyr på 38 veckor. Ett av de bästa äventyren i mitt nittonåriga liv. Det känns lite konstigt, det känns konstigt att behöva lämna allt det här. Familjen, kompisar och alla andra människor man träffar nästan dagligen, men framförallt jobbigt att lämna Vancouver, jag trivs här. MEN det ska också bli jätteskoj att komma hem!!

Nu ska jag ta vara på den sista tiden, göra varenda dag till den allra bästa! Att åka iväg på det här är ett av de bästa besluten jag någonsin tagit.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du trivs.Ta vara på varje dag nu.Njut.Kram Mormor

2010-04-27 @ 19:21:36
Postat av: Anonym

Jag bara väntar på att få flytta härifrån! Detta är en hemsk stad!



Jag var arg för att jag vaknat på fel sida tror jag. Ibland blir man arg för ingenting - så är det bara! Speciellt när man ska jobba och man inte tycker om sitt jobb! Men det blev en bra dag i alla fall, förutom att jag åker för gammal lax! När är det du kommer hem? Exakt? Datum tack!!!!!!!!!!

2010-04-27 @ 21:10:12
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0