Ett stycke valar, en panda och en elefant.

Mamma ringde imorses från Stockholm och frågade om jag levde, en update kanske vore på sin plats.. Vädret de senaste dagarna har varit helt fantastiskt, folk springer runt i shorts och min hals börjar repa sig efter lite antibiotika. Det är ganska bra med andra ord! Igårkväll styrde jag kosan mot North Van och Karins hus, där såg vi lite tv och hade mysigt.

Imorses lagade Karin amerikanska pannkakor till Beckisen och mig innan vi tog oss till Burnaby och Metrotown, ett gigantiskt köpcenter där vi spenderade dagen som varit lite grå och regning. Jag tycktes vara aningen djurinspirerad idag, med mig hem fick jag bland annat ett elefanthalsband, strumpor med blåa valar på och en panda t-shirt. Nu ligger alla mina nyfunna djur på golvet här i mitt rum.

Ikväll är jag barnvakt, de sover sedan en timma tillbaka. När jag sjöng efter sagostunden låg Sascha och snörvlade i överslafen "Sofia, you're such good singer!". Haha det är jag nog bara i hans öron, men otroligt gulligt att en femårig pojke kan vara så känslosam. Ibland är de bra söta!

Till den kanske bästa nyheten av de bästaste! DE HAR ÄNTLIGEN KÖPT ETT HUS, I VANCOUVER! Jag är happyhappy! Skönt att de stannar kvar tycker jag!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: monica

bra att du uppdaterar dig så jag vet att allt är bra med dig gumman. kram ico

2010-04-18 @ 19:27:27
Postat av: Mormor

Underbart att du är bättre.Snart är du riktigt frisk.Skickar ett helt fång med läkande-hals kramar.Kram kram Mormor

2010-04-18 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0