Världens längsta LÅNGFREDAG.

Det är Långfredag idag och tusan vad långsamt tiden går. Tiden bara sniglar sig fram och vädret som är blåst och regn, utanför mitt fönster gör inte den här långa fredagen roligare. MEN mina vänner, något som gör det hela mycket lättare är att pappa och mamma landar på YVR om SEX timmar!! Pappa ringde för några timmar sedan från Amsterdam och sa att de skulle boarda så nu sitter de uppe i luften och har det fint hoppas jag.

Inflyttningsfesten igår var skoj, men New Westminister ska man akta sig för. När Josse och jag skulle åka hem lyckades vi missa Skytrainet in till Vancouver med EN minut så vi fick ställa oss tillsammans med några bråkstakar och vänta på en nattbuss. Helt plötsligt blev det slagsmål, bussen kom, Josse och jag blev snabbt insläppta innan busschaffisen smällde igen dörrarna och åkte iväg. HA! Räddaren i nöden, busschaufförerna här är kloka och bra!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0