Varma sommarvindar!

Idag har det varit varmt som tusan, alldeles ljummet, 24 grader sa termometern. Superhärligt! Det var som vanligt ballet som stod på schemat och efteråt lek i parken på Granville island. En toppendag helt enkelt!

Ikväll har jag strosat runt i stan med Josefin, en sommarklänning till pangpris fick följa med hem. Det pratas en del om vulkanen här borta, jag hörde av någon att en annan vulkan brukar sätta igång efter den här och att det kan ta flera veckor till och med månader innan de lugnar ner sig. Stämmer det? Tänk om jag inte kommer hem menar jag, det vore ju förargligt!

Igår bestämde vi oss, Karin, Rebecka och jag, för att spendera den soliga dagen på Garnville island. Vi åt falafel vilket till min stora förvåning var riktigt gott och glass. Mysigt!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0