De svenska hockeykillarna bjöd på hockey av världsklass!

Jag bara måste slänga in några ord om kvällens hockeymatch innan jag går och lägger mig. Vilken kväll vi har haft, att gå på hockeymatch är ju helkul! Jag har efter den här kvällen blivit hockeyfan och ser redan framemot nästa hockeymatch.

Allt var så mäktigt! Stämningen inne i arenan var makalös och jag hade kunnat titta på hur många perioder, som jag har fått förklarat för mig att det heter.., som helst!! Det var värt varenda krona. Ikväll är man hellre svensk än finne här i Vancouver iallafall, det är en sak som är säker! Jag är inne i någon form av lyckorus, det var så himla roligt!! Jag kommer inte att kunna sova, men Amanda och jag ska åka till flygplatsen halv sju imorgonbitti... Usch, veckan har gått alldeles för fort men bättre avslut kunde vi inte fått. Once in a lifetime som Amanda sa, eller så blir vi riktigt hockeybitna och följer Tre kronor världen över.. Vem vet? Jag lär iallafall gå på hockey igen, det är en sak som är säker! Mitt livs första hockeymatch var en hit! Hade jag varit rik som ett troll hade jag köpt en biljett till hockeyfinalen för där lär Sverige ha en plats.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia&Amanda




Vi var lyckliga efter matchen och stod för skön sång..

Kommentarer
Postat av: Oskar

Weeheeeey! Himla tur att dom bjöd på lite hockey godis ;) Och nu blev väl du glad när foppa va med? ;) Pussa riktigt mycket på Amanda nu innan hon åker, för sen är hon min igen! =)



Hade gött! <3

2010-02-22 @ 11:55:47
Postat av: monica

Sofia jag blir såå glad när jag läser hur BRA du har det.Önskar att jag vore i dina kläder.Jag älskar dig. Kram Monica

2010-02-22 @ 17:34:54
Postat av: monica

hej sofia !:)

jag hörde och läste att du hadde varit på hockey häftigt asså. Det var lite för sont för mig att titta på den men jag ville.Idag så gar jag spelat bandy det var roligt för att då van vi 1 match och gjorde lika en det var kul håppas att du har det bra hälsningar Måns !:)

2010-02-22 @ 17:39:59
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 17:55:13
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Tess



Jag har Veckans blogg tävling varje vecka och det hade vart kul om du ville anmäla dig till det denna veckan, anmälningstiden pågår ända tills på onsdag kl 12.00.



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

2010-02-22 @ 18:26:16
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0