Det är i Vancouver det händer.

Godmorgon!

Trots att jag inte kom i säng förrän klockan fyra inatt kan jag inte sova längre. Jag lär vara trött ikväll, men lika bra är väl det för att just nu vill jag bara att det ska vara måndag och att klockan ska stå på 7.45 pm. Då landar Amanda i världens vackraste stad, VANCOUVER!

Igår åkte vi in till downttown, tidigttidigt. Det var fullt pådrag, en hel drös med protestanter som kastade tidningslådor genom fönsterrutor och bara var allmänt läskiga! Hade jag mött dem mitt i natten hade jag förmodligen tuppat av!!

Vi var hemma ganska tidigt och åkte iväg för att inhandla det som behövdes till kvällens middag vilket var tacos. Vid femsnåret äntrade Klara, Stine, Nina och Karen Langara Ave och tillsammans hade vi en helmysig förfest innan vi begav oss in till stan. På Granvillestreet som är lite av bartygatan här i Vancouver, nej den kan inte jämföras med Skaragatan.., var det folk må jag säga. Jag har inte sen jag kom till Vancouver skådat så mycket människor. Kvällen och natten var bra, finfin musik men kanske aningen många drägg på dansgolvet..!

Nu tänkte jag masa mig upp och grädda våfflor eller pannkakor, Valentine's suprise för mina vänner som ligger och sussar i gästrummet brevid. Vi ska bara ligga i soffan idag och titta på OS.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

We're proud to be from SWEDEN! ;)






Kommentarer
Postat av: Bettan

kramar till dig på Alla hjärtans dag! När är det dags att träffa kungen? Du får hälsa! ;-)

2010-02-14 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0