Det närmar sig olympiska spel.

Oja, och det är knappast omärkbart! Igår när vi var inne i stan var det FULL rulle, det springer runt människor i knallblå kläder överallt och det har satts upp hur mycket prytlar som helst.

Idag när jag stod och lagade middag, lammstek, kikade jag ut genom fönstret och fick se tre OS-bilar komma rullande. Ur steg en hel drös ryska män, ja, det stod på deras ryggar att de var ryssar. Jag sprang faktiskt inte ut och frågade... Nu ska jag hålla mig ute hädanefter och försöka lista ut vilken sport de sysslar med. Jag kanske skulle baka en kaka och gå över med en kväll framöver...?!

Idag har jag varit sågott som ledig, min enda uppgift är att tillaga lammsteken som förtillfället ligger i ugnen.. Min hals har nästan repat sig, gurglandet hjälpte, tro det eller ej.

Sålång sålänge som jag och min mor brukar säga.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0