En vecka går alldeles för fort.

Nu har jag lämnat av Amanda på flygplatsen. Det känns tomt. Jag känner mig alldeles ensam! När jag kramat om henne och satte mig i bilen bara tårarna började spruta. Helt plötsligt kände jag mig som den ensammaste människan i hela världen. Amanda åkte hem till andra sidan det runda klotet där alla andra människor jag tycker om befinner sig. Jag ville också åka hem. Skönt att jag ska träffa Karin och Rebecka ikväll...! När jag körde hem gick solen upp över bergen, otroligt vackert. Okej då, tänkte jag...

Det har varit dunderkul att ha henne här iallafall, det kändes som att hon alltid hade varit med mig här i Vancouver, om man bortser från att hon var lite lost... ;)

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia utan Amanda


Vi ses i juni.............................

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan förstå att det känns jätte tomt nu när amanda åkt, men tänkt då på vad mycket kul du har kvar att göra i Vancover innan du åker hem, och när du sedan äntrar Sverige så är det sommar och full fart med gänget igen. Du är inte ensam, för vi tänker på dig hela tiden! / mamma&lina <3

2010-02-22 @ 19:03:13
Postat av: amandooooooooo

ÅÅÅÅ jag saknar redan dej å Vancouver!! What a place to be! Bättre blir de ju inte av att va fast i London i åtta timmar. Haha. men men, sånt är det. Ses snart igen min vän <3

2010-02-23 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0