Hon är framme i tryggt förvar.

Japp, nu är hon äntligen framme. Jag var och hämtade henne igår på flygplatsen, sedan for vi hem och åt lite flingor. Det känns som att vi träffades igår och att vi är hemma hos mig i Sverige, känns inte alls som att vi är i Vancouver..! Just nu duschar Amanda och snart ska vi bege oss in till downtown för att turista och trängas med allt andra OS-turister.

Pappa Peter, du kan vara lugn. Vi vaknade kvart i åtta idag, UTAN väckarklocka ;) Nu ska vi ut och leta hockeybiljetter till Sveriges match på fredag eller söndag, får se om vi hittar något.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia & AMANDA

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att hon är på plats. Ta hand om henne och hälsa. Ha så kul. /mamma

2010-02-16 @ 18:18:52
Postat av: Amandas pappa

Bravo tjejer!



Hoppas ni hittar biljetter! Vi skall spana efter er på TV! Glöm inte att måla den svenska fanan på kinderna ifall ni kommer in! Heja Sverige! Ha så kul!

2010-02-16 @ 18:39:44
Postat av: Lina

glöm inte att skypa med mig!!

2010-02-16 @ 18:48:53
Postat av: Pojkvännen i Österrike

Hoppas ni har det riktigt lattjo nu! Men inga äventyr bara, va rädd om min Amanda! ;)

2010-02-16 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0