Idag vill jag åka hemhemhem!

Usch, nu vill jag bara gå och lägga mig så att jag kan vakna upp utan hemlängtan. Fyra timmars sömn inatt och avskedet av Amanda var ingen bra kombination, det resulterade i världens jobbigaste hemlängtan.. Mina fingrar bara startar igång en hel drös med sorgliga låtar som man bara gråter till. Sedan kommer man på sig själv, vill jag åka hem? Nej, inte än. Vancouver behöver nog mig ett tag till..!

Ikväll har jag lagat löksoppa i min ensamhet och tänkte kolla på lite Peter Magnusson innan jag slumrar in. Han kan med all säkerhet få mig på bättre humör!

Måns, synd att du inte såg matchen. Den var bra, du och Albin hade nog gillat det. Nu kan vi gå på hockeymatch tillsammans någon gång, jag ska bli hockeyfan!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0