It's a beautiful day!

Det har varit en fantastiskt fin dag här i Vancouver idag. Hoppas att det håller i sig till nästa vecka så att inte alla besökare blir får fel uppfattning om den helt underbara staden. De har räknat ut att det kommer komma ungefär en halv miljon besökare till staden under spelen, vilket är en fjärdedel av stadens totala invånarantal. Det kommer att bli CROWDED!!

Idag när jag skulle åka till skolan för att hämta Lola var ryssarna ute på gatan samtidigt som jag, men jag hade inte stake att fråga dem vilken sport de sysslade med. Det blev bara ett hej, nästa gång ska jag ta mod till mig..!

Pappa och mamma, idag har jag ätit lambchops, är ni stolta eller är ni megastolta?

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: mamma

När kommer Pippi??????????? Har väntat i en månad.

2010-02-09 @ 06:58:40
Postat av: monica



Hej

Ta mod till dig och fråga!!

Kram Monica

2010-02-09 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0