Kul. GO CANADA GO.

Jätteroligt att vara svensk ikväll msåte jag säga. Kul att Sverige spelade så himla fint. Jag har aldrig någonsin intresserat mig för hockey, förutom idag. Jag grät nästan när matchen var slut, galet va?! Hade vi vunnit hade vi mött Canada och det hade varit så himla roligt! De flesta canadensarna hejade på Sverige för att det skulle bli en rolig match, men efteråt var de flesta ganska lättade. "Sverige hade blivit för svårt att slå..." Vilken flopp, varenda en jag har pratat med idag sa att tyvärr tror jag att Sverige tar OS-guldet.. Kulkulkul. Kul att Canada vann matchen mot Ryssland!

Canadensarna tyckte synd om oss och det blev en gratiskväll för vår del. De sa att alla hade ropat " We want Sweden!" inne i hockeyarenan efter Canada-matchen, det känns bra. Sverige är bra ändå, jag blev uppmuntrad på bussen hem "We all know that Sweden really are the best team.." Nu ska jag sova. Kungen väntar imorgonkväll och då måste man ju vara alert!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Mamma och pappa, jag har tatuerat mig. GO CANADA GO!

Nej, jag skojar bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud bevare oss! Sofia, du får inte skrämmas så! Många förälders mardröm är nog att ens älskade barn kommer hem med tatueringar! Kan inte tänka mig en rekorderlig tjej som dig med tatueringar. (Det finns trots allt fina "ungar" med tatueringar också, även om det inte är ngt msn önskar sig som förälder. "Ungdom och förstånd växer inte på samma träd" är ett bra uttryck för ungdomsnycker)

2010-02-25 @ 20:19:18
Postat av: En tatuerad pojke

Det finns även väldigt snälla och rara pojkar som har väldigt fina tatueringar, jag är en av dom =) hihi

2010-02-25 @ 20:34:48
Postat av: Amandas pappa

Det var just det jag skrev, det finns trots allt även fina ungar med tatueringar. Börjar ana vem som döljer sig bakom signaturen.......hehe

2010-02-26 @ 16:57:48
Postat av: En tatuerad pojke

Pappa Peter är inte lättlurad han! Det kommer bli svårt att hålla några hemligheter hemliga för dig ;)

2010-02-26 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0