Servering av kungen står på schemat.

Nej, jag har inte tatuerat in ett maple leaf på handleden. Riktigt så canadensisk känner jag mig inte och tatueringar är inte riktigt min grej...

Ikväll ska jag som sagt servera kungen, jag har precis införskaffat mig en vit skjorta för det måste man tydligen ha när man serverar honom mat. När jag skulle åka och handla hem mjölk och ägg till kylskåpet imorses startade inte bilen. Batteriet är urladdat, kul. Mark svarar inte på telefonen, Michele sitter på flyget, grannarna har inga startkablar, jag hittar inga startkablar i garaget och skulle jag hitta några har jag inte den blekaste aning om hur man bär sig åt. Det enda jag vet är att man behöver en bil till... Livet är inte lätt alla gånger, jag menar som om det inte räckte med att Sverige förlorade igår!

Förresten, igår efter att Canada vunnit sin match var det huuuuuuuuuuuuuuur mycket rödklädda människor som helst ute på gatorna. Jag har aldrig sett så mycket hockeyfantaster i hela mitt liv!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur mådde våra kungligheter? Antar att du har en stående inbjudan till Drottningholm efter detta.

Kramis

2010-02-26 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0